Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 1 juli 2012

You're a STAR!

Dit kaartje is gemaakt van zwart Cardstock en design papier. Ik heb verschillende onderdelen
uitgestanst: de paspop en bloemen uit grungeboard en de border uit foil tape.
De onderdelen van grungeboard heb ik bewerkt met de paint dabber wit en zilver. Over het witte ben ik met een roze stain gegaan, laten drogen, opschuren en bewerken met distress inkt.
De tag heb ik bestempeld met een tekststempel en heb het daarna bewerkt met de witte stain. Dit laten intrekken en drogen. Vervolgens dit insmeren met glue en seal met daarop tissue tape. Hier ben ik met een strijkijzer over gegaan en heb het daarna bewerkt met stickles. Alles opgeplakt en afgewerkt met bloemen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten