Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 22 september 2012

FUN

In de vakantie hadden we een nichtje van ons te logeren. Dat was erg gezellig!
Op de foto is ze druk bezig met het maken van een layout!
Voor deze layout heb ik verschillende materialen gebruikt: 

Washi tape: fantastisch materiaal en overal voor te gebruiken. 
De paspop is van canvas en heeft een resist laag. 
Het bingokaartje is van Simple Stories. 
Ik heb een stuk kraft papier bewerkt met de nieuwe metallic stains: geeft een mooi resultaat.
De hartjes zijn bewerkt met de nieuwe stickles dry fine glitter. 
Als laatste heb ik de letters fun bewerkt met alcohol inkt.
Verder afgemaakt met tags,tickets, bloemen, swirl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten