Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 8 juni 2013

Challenge 20: Crazy for Cas: Mannenkaart

Goedemorgen allemaal

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge bij Crazy for Cas. De opdracht is deze keer: "een mannenkaart maken", wat mooi aansluit bij Vaderdag!
Deze kaart heb ik gemaakt met gelatos. De randen van mijn witte kaart afgeplakt, tot er een klein vierkant. Deze bewerkt met gelatos. De stempel gestempeld met versamark en bewerkt met distress embossing poeder. Als laatste de tekst stempel er op gezet en de witte kaart geplakt op kraft cardstock.

Kijk gauw op het blog voor nog meer inspiratie! Crazy for Cas

Fijne dag, groetjes Anita


1 opmerking:

  1. Erg mooie kaart.... ben niet bekend met Gelatos... maar dit maakt me wel heeel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen