Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 17 oktober 2013

Art Journal

Hoi Allemaal, 

Zoals jullie kunnen zien ben ik bezig geweest in mijn art journal boek. Ik vind het heerlijk om er in te werken en het is makkelijk in het opbergen. Regelmatig blader ik het weer eens een keer door. 
Verschillende pagina's gemaakt, allemaal weer een andere stijl. 
Aantal filmpjes gekeken en naar aanleiding daarvan zelf aan de slag gegaan met allerlei materialen. 

Groetjes Anita





Geen opmerkingen:

Een reactie posten