Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 10 juni 2014

Color Blooms

Hoi Allemaal

In deze blogpost wil ik jullie laten zien dat ik in mijn Art Journal gewerkt heb met de prachtige Color Bloom sprays. Wat een geweldige sprays zijn dit en heel makkelijk in gebruik. Je kan er mee sprayen en drip effecten ermee maken. 
De achtergrond is bewerkt met diverse kleuren sprays, daaroverheen gewerkt met modeling paste en verschillende stencils. Ook heb ik gebruik gemaakt van achtergrond stempels. Zo laag voor laag opgebouwd en uiteindelijk verder afgemaakt.

Geniet nog van deze zonnige dag!

Groetjes Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten