Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 16 september 2012

Zusjes

Deze layout is gemaakt n.a.v. de geboorte van Fleur. 
De  basis is kraft papier, met daarop wit cardstock wat iets kleiner is. Het design papier is van MME. Ik heb het papier in verschillende formaten gesneden en opgeplakt. Verder heb ik op de layout verschillende tags gebruikt, waarvan  2 zijn bestempeld. Een doily rechts in het midden geplaatst en  aan de andere kant heb ik buttons en bloemen opgeplakt. De bloemen zijn met glimmermist en perfect pearls bewerkt. De foto heb ik gemat op een stuk jute en onder de foto zie je een stukje kant en een strook designpapier met de randpons. De tekst heb ik bewerkt met glossy accent en op een label geplakt. Rechts boven en links onder heb ik de swirl en vlinder gestempeld en bewerkt met pan pastels. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten