Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 4 november 2012

Italie

Eindelijk is mijn vakantie boekje klaar. Een beetje verlaat, maar toch!
Ik had er wat eerder mee willen beginnen, maar het kwam er maar niet van. En nu zie ik toch heel veel kerstkaarten langs komen, eerst mijn vakantie boekje klaar en dan met kerst aan de slag. Dus druk bezig geweest en zie hieronder het resultaat. 

Het papier is van MME: The Sweetest Thing. Een hele mooie papier lijn wat ik in de zomervakantie al had gekocht met bijpassende diecuts, brads, knopen enz. Het lag er dus al een tijdje. 
De afmeting van het boekje is 20x15cm. Geprobeerd variatie in het boekje te brengen door ook andere afmetingen te gebruiken, foto's die je moet openklappen, notecards enz. See for your self!
 Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes Anita









































1 opmerking: