Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 2 december 2012

The most wonderful time.....

Hier volgen nog 2 kerst kaartjes die ik gemaakt heb. 
Heerlijk om zo lekker bezig te zijn. 

Dit kaartje is gemaakt met Kraft Cardstock en stempelset van papermania 'Home for Christmas'. 
Ik heb de kerstboom gestempeld met Versa mark en daarna witte embossingpoeder erover gestrooid. Cirkel uitgeponst en een tekststempel erop. De hulst takjes komen van dezelfde stempelset.


Dit kaartje heb ik ook gemaakt met Kraft Cardstock en Vellum papier.  Ook hierbij de stempelset gebruikt van papermania: 'Home for Christmas'. 
Stempelen met versamark en wite embossingpoeder. Dit geeft een mooi effect op vellum papier. 
De kerstballen zijn gestempeld met distress inkt en uitgeknipt. De hoekjes komen van een joy stans. Verder afgewerkt met bloemetjes en strass steentjes. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten