Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



woensdag 27 februari 2013

Gelli plate

Hoi bloggers

Wat is er toch veel op het gebied van scrappen, kaarten, mixed media enz. 
Zo heb ik de gelli plate ontdekt. Wat is dat nu weer? Dat vroeg ik me ook af. Op dit filmpje wordt het duidelijk beschreven: 
Tja, ik vond het zo leuk. Ik heb me er zelf maar op getrakteerd! Ben er direct mee aan de slag gegaan in mijn journalling boek. Hieronder het resultaat van 2 pagina's. Verrassend wat er uit komt!

Groetjes Anita





Geen opmerkingen:

Een reactie posten