Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 14 juni 2013

Oil pastel krijtjes

Hoi Allemaal 

Welkom Trees, leuk dat je mijn blog gevonden hebt. 
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, gemaakt met Oil pastel krijtjes (Crayola Portfolio). 
Is een keer wat anders en leuk om te doen. De stempel is van Indigoblue. 

Groetjes Anita


2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, prachtig vind ik dit! Wat een mooie bloemstempel. Ik zie ook nog driehoekjes en blaadjes en prachtige kleuren. Heel mooi kaartje, heel apart! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plaatje! Wat is dat mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen