Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 1 juli 2013

Flake stempelen

Hoi Allemaal 

Deze keer wil ik jullie een kaartje laten zien. Dit kaartje heb ik gemaakt d.m.v. flake stempelen van Indigoblu. Een andere manier van stempelen, maar wel heel erg leuk en een prachtig resultaat. 

Als basis heb ik Kraft Cardstock gebruikt. Een stukje glassine papier heb ik bewerkt met alcohol inkt en dit op het cardstock geplakt. Voor de tekst stempel 'Love' is embossing poeder gebruikt.  Alles op elkaar plakken en zie hier het resultaat. 

Groetjes Anita



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke techniek is dat toch. Een heel leuke kaart vind ik het.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vind ik dit....heel mooi die kleuren. Ik heb het ook gekocht maar nog niets meegedaan...dom want het is prachtig!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen