Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



woensdag 18 september 2013

3x Te Gekke Krijtjes

Hoi Allemaal

Zoals belooft zou ik nog mijn creaties laten zien met de 'te gekke krijtjes'. 
Ik heb 3x een tag gemaakt op verschillende manieren. Ik vind het leuk om te kijken welke technieken ik erbij kan gebruiken. Om uit te proberen wat erbij gebruikt kan worden. 
De Pan Pastels werken goed met versamark. Ik dacht dat ga ik eens proberen met deze krijtjes, maar dat werkte niet. Toen zag ik mijn flesje met goosebumps, dat gesprayd en geeft een prachtig resist, zoals je ziet op de 1e tag. 
Bij de 2e tag heb ik gewerkt met een  gel medium + een stencil. Dit goed laten drogen en daarna ben ik er met de krijtjes overheen gegaan. Ook dat geeft een resist met een mooi resultaat.
Bij de laaste tag heb ik de krijtjes gebruikt in samenwerking met diverse stencils. Zo zie je maar weer, tal van mogelijkheden en super leuk om te doen!

Groetjes Anita




1 opmerking:

  1. Wauw!!! Wat een te gekke labels :)
    Erg leuk om zo te zien hoe je steeds een andere techniek gebruikt !

    Liefs van De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen