Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 9 november 2013

Moment to shine

Hoi Allemaal

Vandaag wil ik jullie graag een boekje laten zien van het design papier MME: Chalk studio. 
Deze heb ik gekocht als 'kit'. Het was wel even puzzelen hoe en wat, maar ben er uiteindelijk toch uitgekomen. 
Ik was zelf heel benieuwd hoe de omslag gemaakt moest worden, dus mooi weer wat geleerd. 
Binnenin verschillende pockets gemaakt met tags erin. En er zitten ook verschillende label kaartjes tussen. 
Leuk om te doen!

Groetjes Anita
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten