Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 10 mei 2014

Challenge lint en twine



Hoi Allemaal

Vandaag weer een nieuwe challenge bij CFC. Deze keer is de opdracht om iets te maken met lint of twine. Een leuke uitdaging dacht ik zo. We hebben er allemaal vast wel iets van in huis liggen. 
Kijk voor nog meer inspiratie even op het blog. Heel veel plezier en we zien jullie kaarten graag tegemoet.

Groetjes Anita


1 opmerking:

  1. Amazing what you can do with a little bit of twine, a sentiment and a great imagination. By the way I could have used some of that purple twine!

    BeantwoordenVerwijderen