Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 20 september 2014

Mijn eerste online filmpje Joy

Hoi allemaal

Bij deze laat ik mijn eerste online filmpje zien.
Veel plezier met kijken!

Groetjes Anita.





2 opmerkingen:

  1. Ik vond je filmpje erg goed. Bleef boeien. Echter 1 opmerking. Als je toch tekst kunt toevoegen, zet dan de namen van sommige producten erbij. Geen idee wat in die pot of die tube zat. En was dat strookje onder die 2 vellum??? Prachtige kaart ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen