Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 6 december 2014

Canvas Moments


Hoi Allemaal

Een paar weekjes geleden heb ik deze canvas gemaakt. Een keer weer wat anders dan in mijn art journal werken. Inspiratie heb ik gevonden  op Pinterest. 
Ik ben begonnen met verschillende materialen zoals papier, tape, gaas op het canvas te plakken met gelmedium. Vervolgens met diverse sprays  en een klein beetje verf het canvas een kleurtje geven. Om dan mijn kast in te duiken en de bakken op tafel te leggen met verschillende embellishements. Wat past goed bij elkaar en wat kan ik gebruiken. Ook heb ik met gelmedium gloss en stencils gewerkt. Dus al met al verschillende lagen aangebracht op deze canvas. 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, 

Groetjes Anita









1 opmerking:

  1. Prachtig zeg.. ik kwam je tegen via het scrapdelightforum vind jou creaties erg mooi. Je hebt een nieuwe volger :)

    BeantwoordenVerwijderen