Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 30 januari 2015

Love NY

Hoi Allemaal

Wat een prachtige wereld is het vandaag. Volop sneeuw! 
Voor vandaag laat ik jullie een layout zien. Mijn inspiratiebron is deze keer de foto. Ik vind het een van de mooiste foto's die we hebben genomen tijdens onze trip naar New York. De kleur vind ik ontzettend fascinerend en heel erg mooi!
Een zwarte ondergrond voor mijn layout gebruiken, doe ik eigenlijk niet zo vaak. Dat was voor mij best een uitdaging, maar wel leuk om te proberen en om te doen. 
Ik heb gebruikt gemaakt van verschillende sprays en stencils. En dat opgevuld met diverse embellishments. 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Allemaal een goed weekend. 

Groetjes Anita





Geen opmerkingen:

Een reactie posten