Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 17 oktober 2015

Finnabair 2


Hoi Allemaal

Het 2e deel van de workshop van Finnabair bij de Craftorij: 
Dit was het maken van een mixed media layout. Ook deze werd stap voor stap uitgelegd, zodat we er mee aan de slag konden gaan. Super leuk om te doen. Gewerkt met verschillende materialen, en prachtige embellishments!
 We hebben gewerkt met sprays, stempels, glitters en zoveel meer. 
Al met al een geslaagde dag! Veel gedaan en geleerd. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Nu maar duimen dat ze nog een keer terug komt :) 

Groetjes Anita




Geen opmerkingen:

Een reactie posten