Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 25 mei 2012

Don & Daisy kaart




Een Don & Daisy kaart. Gemaakt met verschillende Creatables en Craftables.
Gemaakt van wit - blauw Cardstock en Design papier.
De stempel heb ik ingekleurd met distress markers.

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, mooie kleurtjes!
    Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk kaartje geworden.
    Bedankt voor het mee doen.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen