Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 5 mei 2012

Leuke cadeautjes


Deze week bezig geweest met de scor pal. Wat een leuke doosjes kun je daar mee maken en heel divers.
Hieronder een aantal voorbeelden. Leuk om weg te geven als cadeautje of gewoon zomaar....
* In het eerste (paarse) doosje kan een klein glazen potje, waar wat lekkers in kan.
* In het tweede (blauwe) doosje kunnen kleine snoepjes of zeepjes.
* In het derde (blauw/roze) doosje kunnen 5 merci repen.
* In het liggende doosje past precies een merci, theezakje of cup a soup etc.
De materialen die ik heb gebruikt zijn verschilende soorten designpapier, bloemstansen, tags, bloemen, lint en washi tape.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten