Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 10 juni 2012

Geboorte kaartje

Vandaag heb ik 2 verschillende geboortekaartjes gemaakt. Een voor een meisje en de ander voor de geboorte van een jongen. Beide kaartjes met de stans van 'Boo de beer'.

Tag
Deze tag is bewerkt met distress inkt. Op de tag heb ik 2 verschillende stukken design papier geplakt. Het beertje uitgestanst en bewerkt met distress inkt. Afgewerkt met een tekststempel en een bloem.


Easel kaartje
Dit was een wat bewerkelijker kaartje. Uit grijs Cardstock een dubbele scallop cirkel gestanst + nog 1x. En dit ook 2x uit design papier gestanst. Dit Alles op elkaar geplakt. Ook de beer weer uitgestanst en bewerkt met distress inkt.
Afgewerkt met een border pons, kleine bloemetjes, hartjes en een tekststempel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten