Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 9 juni 2012

Gift Box


Vandaag heb ik een klein doosje gemaakt om weg te geven.
Het papier wat ik heb gebruikt is 'straw cardstock'. Deze heb ik bewerkt met Pan pastels en bestempeld met distress embossing inkt en weer voorzichtig bewerkt met pan pastels. Ook heb ik gestempeld met distress inkt. Met de scor pal het doosje gemaakt en in elkaar gezet, versierd en vullen maar!


                         



Geen opmerkingen:

Een reactie posten