Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 14 oktober 2012

Scrapkampioenschap deel 2

En hieronder volgen de laatste 3 layouts van het scrapkampioenschap. Het is me gelukt om ze alle 10 te maken. 

 Opdracht 8: Gemaakt naar aanleiding van een sketch.


 Opdracht 9: Bij deze opdracht ging het om structuur aan brengen op je layout.

 Opdracht 10: De laatste opdracht was om iets te doen met het getal 10. Ik heb op internet zitten googlen naar de betekenis van het getal 10. En kwam uit op de 10 geboden. Zodoende ben ik op de scrap top 10 gekomen.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hebt meegedaan aan de scrapkampioenschappen voor het 10-jarig bestaan van Creabest! Ik zie dat je ook met PanPastel werkt, leuk!
    Je vroeg op mijn blog of ik eerst de achtergrond had gestempeld? Ik heb eerst de vlinders en de bloem gestempeld met versamark en daarna bewerkt met PanPastels. Daarna heb ik bij de vlinders een vierkant blaadje over de vlinders gelegd en de rand gestempeld met tekst en versamark, daarna alles bewerkt met PanPastel. Bij de bloem heb ik in de achtergrond gestempeld met versamark en ook dit alles bewerkt met PanPastel. Hoop dat het zo duidelijk is?
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Dank je, het is helemaal duidelijk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen