Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 7 oktober 2012

Scrapkampioenschap

Creabest bestaat 10 jaar. De hele maand oktober zijn er allemaal leuke dingen te beleven, bekijken en te doen. Zo ook een scrapkampioenschap van 10 dagen. Elke dag een Layout! Dat valt niet mee, maar de eerste 7 zie je hieronder. Met elke keer weer een andere opdracht. 

 1e opdracht:  De cijfers 1-10 moeten op je layout zichtbaar zijn. Dit heb ik gedaan met een masker en bewerkt met Pan Pastels.

 4e Opdracht: Plaats 10 embellishments op je layout. Kun je ze vinden? De bloemen, knoopjes, sleutel, spool enz. Tja bedenk het maar!

 3e Opdracht: gemaakt n.a.v. een sketch.

 2e Opdracht: Gebruik glitter op je layout.


 5e Opdracht: Laat 3 verschillende vormen terug komen op je layout. Hier dus 2 cirkels, 2 driehoeken en een rechthoek in het midden.

 6e Opdracht: Layout gemaakt n.a.v. een sketch.


7e Opdracht: Maak een layout  waarin je 10x floss, draad of touw hebt gebruikt. Pff, daar heb ik even over moeten denken. Maar het is gelukt en nog leuk ook!

Zo dat zijn de eerste 7. De rest komt nog. Het brengt je wel weer op nieuwe ideeën  Dus ik ben benieuwd naar de laatste 3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten