Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 13 november 2012

Christmas

Eindelijk een kerst kaartje (tag) kunnen maken. 
De weken zitten aardig vol met werken en andere dingen. Maar toch gelegenheid gevonden deze tag te  maken. Als eerste heb ik de tag bewerkt met distress inkt en daarna een kerst achtergrond stempel gebruikt met versa mark inkt. Daarover heen heb ik witte embossingpoeder gestrooid en verhit. Afgemaakt met een kleine stempel van Tim Holtz en een bloemetje.


1 opmerking: