Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 24 november 2012

Kerst Tag

Na de kaartjes kan een tag ook niet ontbreken. 
Voor deze tag  verschillende materialen en technieken gebruikt. Dat maakt het zo leuk. 
De achtergrond heb ik bewerkt met de stains, oa. ook de nieuwe. Deze zijn erg mooi en geven een metallic glans. 
Stempels gezet (sterren en muziekblad) met distress inkt: Ice Spruce. De ster van hout heb ik bewerkt met verschillende kleuren alcohol inkt. En de tekst is een stukje washi tape. 
Afgemaakt met perfect pearls mist.
Super leuk om te doen. Ik zie ook overal kaartjes voorbijkomen, wat een creativiteit allemaal! Dat geeft weer veel inspiratie. 

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten