Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 31 december 2012

Beschuit met muisjes

Geboortekaartje
Een geboortekaartje gemaakt met stempels van LOTV. De basis is wit cardstock van 15x15. 
Verder blauw cardstock en desginpapier gebruikt. Op het designpapier washi tape geplakt. 2 sneeuw sterren uitgestanst, met versa mark bestempeld en bewerkt met pan pastels. 
De stempels zijn ingekleurd met copics en uitgestanst. De tekst komt van MD. 
En je hebt een leuk geboortekaartje!


1 opmerking: