Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 14 januari 2014

Mixed Media Kit

Hoi Allemaal

Eens in de zoveel tijd, krijg ik een kit thuis gestuurd op het gebied van Mixed Media. Waarin nieuwe technieken en projecten uitgeprobeerd en gemaakt kunnen worden. 
Deze keer ben ik aan het werk gegaan met het zelf maken van spray inkt, wat te zien is op de 2 layouts. De achtergrond bestaat voornamelijk uit spray inkt (zelf gemaakt) modeling paste of gesso, stempels. Afgemaakt met foto's en embellishments.
Het laatste project was a la Finnabair. Heel erg leuk om te doen en ben wel tevreden over het resultaat. 

Groet Anita




1 opmerking: