Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 11 januari 2014

Tags

Hoi Allemaal, 

In heb nog een aantal tags liggen die ik al lang had willen posten, maar wat er nog niet van gekomen is. Dus bij deze. Ik heb verschillende technieken gebruikt n.a.v. een workshop die ik heb gevolgd bij Scrapdelight. Daar inspiratie opgedaan en thuis aan de slag!
Ik heb niet alle tags afgemaakt met een tekst, zodat ik dat later als nog kan doen, wil ik het versturen!

Een fijne dag toegewenst. 

Groetjes Anita 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten