Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 3 juli 2012

Gewonnen!

Wat ben ik blij. Ik heb namelijk een candy gewonnen bij Anettes scrapblog. Prachtig stempel setje van Marianne Design. Erg leuk en blij verrast!

Een andere vraag: Ik ontdek dat wannneer ik bv. mee doe met een challenge en mijn kaartje upload op het desbetreffende blog, mijn kaartje daarna niet meteen zichtbaar is op het moment dat je klikt op mijn geuploade afbeelding. Dan wordt er wel naar mijn blog gelinkt, maar dan is mijn nieuwst geplaatste bericht zichtbaar i.p.v. het desbetreffende kaartje.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Alle tips zijn welkom!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, ik zal je vertellen wat je moet doen...
    als je de kaart wil plaatsen moet je eerst de titel van je betreffende kaartje aanklikken dan krijg je een ander adres in je balk en dat moet je kopierën en plaatsen bij een challence. Als daar dan op geklikt wordt komt de juiste post tevoorschijn.
    Ik hoor het wel als het gelukt is bij een volgende keer.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen