Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 23 juli 2012

JOURNEY

Met dit project op canvas heb ik voornamelijk gewerkt met glimmermist. Hierbij heb ik verschillende maskers gebruikt:  bloemen aan de rand en de windroos.
De vlinder en het hoekje zijn ook met bewerkt met glimmermist en deze hebben een resistlaag. 
Het luciferdoosje is beplakt met washi tape en een stukje papier van een landkaartje.  
De wegwijzer is gemaakt met het creatable hekje.
De letters zijn van chipboard en bewerkt met een paint dabber (silver). Laten drogen en met glossy accent erover voor een glanslaag.
Links boven een label uitgestanst en bewerkt met distress inkt en daar nog een label opgeplakt ' for a life time'.
Allemaal een goede reis!



1 opmerking: