Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 6 januari 2013

Clean & Simpel

Een Clean en simpel kaartje gemaakt. Heb deze  neutraal gehouden, zodat het voor verschillende doeleinden gebruikt  kan worden. 
Het kaartje bestaat eigenlijk alleen maar uit stempels en washi tape. Ik heb bij het stempelen gebruik gemaakt van masking tape, om zo de vlinder te kunnen maskeren. 



8 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart!! Leuk dat je meedoet bij MCSC
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,

    Je kaart is prachtig zeg. Erg mooi gedaan met die vlinder.
    Ook de kaart die je hebt ingestuurd voor onze challenge is erg mooi. Alleen moest het helaas wel een nieuwe kaart zijn.

    Jouw kaart is 15 november geplaatst, terwijl 11 december onze nieuwe challenge van start ging. Jammer want je kaart is erg mooi:)
    Als je nog een andere kaart wilt plaatsen heel graag. Je hebt nog tot maandagavond 18:00 uur de tijd;)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie kaart zeg. Bedankt voor je deelname bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat rolletje tape heb ik ook. Gaaf kaartje heb je ermee gemaakt. Leuk dat je meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt.
    Miranda Mols
    http://stampinutopia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stijlvolle CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen