Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 20 januari 2013

Sweet


Bij deze kaart heb ik met mijn copics gewerkt. Oefenen, oefenen, oefenen, dat moet ik wel met deze markers om de techniek een beetje onder de knie te krijgen. Ik blijf het leuk vinden! 
De stempel is een digi van Krista Smith: butterfly baby. 
Saturated Canary (n.a.v three man and a baby)






5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!!
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh awesome film! still one of my favs!! and a super cute card too.
    thank you so much for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
    hugs lou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw what a stunning little card, OI love that film too, brilliant choice, thanks for joining in with us at saturated canary this time big huggies June xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely sweet card! Thank you for joining us at Saturated Canary ♥

    BeantwoordenVerwijderen