Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 23 mei 2013

Color shine

Hoi Allemaal, 

Hier ben ik weer met een pagina uit die ik heb gemaakt uit mijn boek. 
Ik heb deze keer gewerkt met Color Shine van Heidi Swapp. Ik heb eerst de pagina's bewerkt met gesso en gewerkt met embossing poeder. Daarna met Color Shine de pagina kleur gegeven. Waar ik met embossing poeder over heen ben gegaan, geeft een resist. De kleuren combineren mooi.
Ik heb verschillende maskers en stempels gebruikt.
Dit is het uiteindelijk geworden!

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten