Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 19 mei 2013

Follow your Dream

Hoi Allemaal, 

Wat is het toch leuk om te experimenteren. 
Ik vind het heerlijk om met verf te werken, om nieuwe producten uit te proberen, filmpjes bekijken van mixed media. En zo kwam ik bij het product 'fiber paste'. 
Dat heb ik toegepast op deze layout, uit mijn journaling boek. Het lijkt wel een beetje cement achtig spul. Is ook heel ruw. Dit heb ik op het papier aangebracht, goed laten drogen en dan aan de slag met verf, een masker en stempels. 
Deze layout gemaakt n.a.v. een filmpje van Donna Downey. 

Groetjes Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten