Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 15 augustus 2013

Hoi Allemaal 

Weer even een blogpost van mij. 
Helaas is de vakantie bijna voorbij. Wel echt genoten van het prachtige weer, niets te moeten, de rondreis die we gemaakt hebben etc. Afgelopen week ben ik heel uurtjes bezig geweest met mijn Sn@p album, om deze klaar te krijgen. Nou het is me gelukt. Alleen is het niet zo Sn@p geworden in de zin van: snel en makkelijk. Heb er weer heel wat werk van gemaakt en er van alles bijgedaan en eraan toegevoegd. Dus Sn@p met touch a la Anita.

 Voorkant van het album.

 Heb gebruik gemaakt van tabbladen als indeling en daarvoor steeds dezelfde opzet gebruikt.



 Insteekhoezen in verschillende formaten.

 Dubbelzijdig Cardstock









Dit was een kleine indruk van het album. Hoop dat jullie het leuk vinden.

Groetjes Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten