Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 8 augustus 2013

Memories

Hoi 

Heel wat anders dan een kaartje, tag of layout. Zag deze letterbak in de winkel staan en dacht daar kan ik wel wat mee. Nu heb ik al best heel wat prachtigs van deze wereld mogen zien. En bedacht ik mij om in deze letterbak van verschillende landen waar ik geweest ben foto's in te plakken. Prachtige herinneringen aan hele mooi delen van de wereld.
Nu hebben ze bij simonsaysstamp een challenge: Airmail! Een heel leuk, breed thema wat alle kanten op kan!
Bij airmail denk ik o.a. aan  reizen,zien, herinneringen en ga zo maar verder. Stukjes van de wereld vastleggen. (When I think of airmail, I think o.a. of traveling, seeing and memories etc). Dat heb ik bij deze gedaan. Erg leuk om te doen. Je ziet ook bij verschillende stempels, stikkers, journaling cards het thema terug komen.
( There are different stamps, stickers, journaling cards with the theme airmail).
Hoop dat jullie het leuk vinden. 

Groetjes Anita




1 opmerking:

  1. What a fun little memory box Anita! Love all the photos! Thanks for joining along with Simon Says Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen