Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 10 december 2013

Christmas book

Hoi Allemaal

Ik vind de Decembermaand een heel gezellige maand, druk, maar wel sfeervol. 
Ik ben vorig jaar begonnen met een Christmas Daily te maken. Ook dit jaar heb ik weer een soort gelijk iets gemaakt. Alleen heb ik er nu voor gekozen om wat algemener te houden. Zoals speciale momenten van het afgelopen jaar om die erin te verwerken. Het hoeft niet alleen te gaan over de decembermaand. 
Hieronder mijn uitwerking. Nu nog de pagina's opvullen. 

Groetjes Anita


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten