Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 7 december 2013

Christmas

Hoi Allemaal

Lekker bezig geweest met het maken van verschillende tags. Het is een keer weer wat anders dan een kaartje rond de kerst. En ook dit kan prima verstuurd worden. Of het is leuk bij een cadeautje. 
Het papier is van Heidi Swapp en bij de onderste tag heb ik gewerkt met de nieuwste Pan pastels metallics. Dit geeft een heel mooi effect op zwart papier. 
Het is leuk om te doen en het kost niet zoveel tijd!. 

Fijne avond nog!

Groetjes Anita




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige labels Anita! De PanPastel geeft inderdaad een erg gaaf effect! super :)

    Wij wensen je nog een fijn weekend toe!
    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen