Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 31 oktober 2014

Tag



Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een tag zien. Dit is het vervolg op mijn lay-out wat ik eerder heb gemaakt. Ook weer geïnspireerd op het werk van Louise Nelson. 
Deze keer heb ik gewerkt met modeling paste voor textuur. Dit laten drogen en met lijm en flakes er over, voor een prachtig effect. 
Met deze tag doe ik mee aan de challenge:addictedtocas.

Groetjes Anita




5 opmerkingen:

  1. I love your tag too Anita...the rose with so not traditional color and the LOVE not in red..great texture..why dont you join the Addicted to CAS challenge they ask for a TAG...see my first post it show the address to join the challenge...guten Nacht...(can you understand also german words?) hugs, Monika in Germany

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vielen Dank ;) Monika for the tip. I posted the tag on to the blog of Addicted to Cas. And I understand a little bit German!

      Verwijderen
  2. Quite fabulous - love your bg and your layering - Thanks for joining in at ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous :) love that rose, thank you for sharing with ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen