Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



woensdag 5 november 2014

HOME

Hoi Allemaal

Het is lang geleden dat ik een layout heb gemaakt. Ik begin hele andere blogs te bekijken. Vooral op mixed media gebied.  Super leuk is dat! Wat een prachtige creaties zijn er te bewonderen. Ik merk nu ook dat er best veel verschillende challenges zijn op dit gebied. 
Naar aanleiding van de challenge van Finnabair warm and cozy
en de sketch van sketchabilities wil ik meedoen met deze layout. Mijn inspiratie bron is de  afbeelding hieronder. Ik heb geprobeerd de kleuren in de layout te verwerken met verschillende mixed media technieken. De afbeelding geeft aan dat het binnen warm en gezellig is en.....
 'home' is the place to be. 


Groetjes Anita

Cocoa on a cold winter's night. ^_^

 



10 opmerkingen:

  1. Beautiful LO!!!!!Thank you so much for playing with us at Sketchabilities!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, very beautiful ! love the paper layers and embellishments. Very cosy page :) Thank you so much for taking part in our 'cosy challenge'. Many thanks for your beautiful inspiration. Love, Marta x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty layout! So striking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful layout. I love the layers and the warmth of this page. Thanks for playing along at Sketchabilities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a warm LO!
    Thank you for playing along with sketchabilities!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really beautiful! Thank you for joining the "Cosy" challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful! That photo is gorgeous and the layout matches perfectly. thanks for joining us at Sketchabilities.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW!!!! Thanks for playing along with Sketchabilities

    BeantwoordenVerwijderen