Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 10 november 2014

Lost


Hoi Allemaal

Vandaag een nieuwe art journal. 
Bij deze art journal heb ik mijn stempels erbij gepakt en ben begonnen met stempelen van de pagina's. Met een lichte spray de pagina's bewerkt. Om vervolgens met embossingpoeder een resist te creëren, door op verschillende plekken te werken met een sticky protector sheet. Daarna met 2 kleuren dylusions erover sprayen. 
De beide art journal pagina's zijn afgemaakt met laagjesdesignpapier en diverse embellishments. 

Groetjes Anita. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten