Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 22 maart 2013

Celebrate

Hoi Allemaal 

Zo af en toe schijnt het zonnetje, heerlijk, daar geniet ik van...voor zo lang het duurt...
Een  kaartje gemaakt. Met 'de Nederlandse kleuren'. Lekker fris en vrolijk. 
Met dit kaartje wil ik meedoen met de: liftchallenge
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Groet Anita



5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige, frisse voorjaar kaart.
    Hij is prachtig Anita.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf deze kleuren combi mooi vinden! Erg leuk je kaart, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie uitvoering van de liftkaart! Leuk, dat je de strookjes laat verspringen. Dank voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een héél leuke, speelse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kleurencombi en dots blijven het altijd goed doen. Leuke uitwerking, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen