Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 24 maart 2013

Mixed Media op Canvas

Hoi Allemaal

Ik heb onlangs een online workshop gevolgd van Donna Downey. Wat echt een feestje was om te doen. Ik heb heerlijk mogen werken met verf, stof, papier enz. 
Allereerst heb ik witte stof in repen gescheurd, geknipt, dit op het canvas geplakt. Daar ben ik met verf over heen gegaan, om zo een achtergrond te creĆ«ren. 
De bloemen van wol zijn pompoenen die vrij simpel te maken zijn, maar je hebt er ook een handig apparaatje voor. Dit heb ik in gesso gedoopt en laten drogen. De stengels zijn van boek papier. Alles afgewerkt met embellishments en het canvas voorzien van tekst. En wala...het eindresultaat!

Groetjes Anita




2 opmerkingen:

  1. Woow Anita wat heb je dit mooi gedaan....ik vind hem geweldig!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! En wat is het eind resultaat mooi geworden.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen