Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 3 maart 2013

Pan Pastel 2e workshop

Hoi Allemaal 

Ik heb mijn 2e online workshop Pan pastel gevolgd van Donna Downey. 
Verschillende soorten mediums en papier kwam aan bod. Daar is mee geoefend en er zijn 2 verschillende layouts gemaakt. Ik heb er weer veel van geleerd en vond het erg leuk om te doen!


 Dit zijn de kleuren die vooral in deze workshop zijn gebruikt. 

Op deze pagina is gewerkt met verschillende soorten mediums om te kijken wat geeft een resist en wat niet.

 Bij deze foto is te zien dat er diverse papier soorten zijn gebruikt. Welk soort papier neemt de Pan pastel heel goed op en welke minder. En sommige soorten papier hebben een reliëf wat je dan ook weer terug ziet.

 Hier heb ik een collage gemaakt  van verschillende soorten papier: allemaal in kleine stukjes geknipt en daarna bewerkt met verschillende kleuren Pan pastel.


 De ene bladzij is met zwarte gesso, de andere met witte gesso. Aan de slag met een template waarbij de ene kant met witte Pan pastel en de andere met zwarte Pan pastel is gewerkt. Wat een gaaf effect geeft dit he!


Ook hier bij weer met een stencil gewerkt. De linker bladzijde is van canvas en de rechterbladzijde is van aquarel papier. De bloemen zijn gemaakt met modeling paste en daarna met een tool ingekleurd met pan pastel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten