Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 3 augustus 2013

Challenge Vakantiekaart CFC

Hoi Allemaal 

Een nieuwe challenge bij Crazy for Cas.  Deze keer de uitdaging om een vakantie kaart te maken. Er zijn vast een aantal  van jullie die al op vakantie zijn geweest, of die nog op vakantie gaan. In ieder geval zullen er wel allerlei ideeën naar boven komen borrelen bij dit thema. Dus tijd om aan de slag te gaan! Neem ook eens een kijkje bij de andere team leden, welke mooie kaarten zij gemaakt hebben. 
Heel veel plezier bij het maken van een vakantie kaart. 

Groeten Anita 


1 opmerking: