Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 17 augustus 2013

Van Harte gefeliciteerd!

Hoi Allemaal, 
Vandaag nog weer een prachtige hier in Overijssel. Daar moeten we dan maar volop van genieten. Welkom 'Hobbydroom', leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. 
Heb een kaartje gemaakt om mee doen met de challenge: "One big Flower", van Cardsandscrap challenge blog. Een leuke uitdaging die ik wel wil aangaan. Heb met stempels en inkten gewerkt en hieronder het resultaat. Hoop dat jullie het leuk vinden. 

Groetjes Anita
Geniet nog van het weekend!



7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anita leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje! Mooi gemaakt.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met een prachtige bloem erop.

    Bedankt voor je deelname deze week aan de uitdaging Van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje Anita.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht kaart heb je gemaakt en leuk dat je met Carts & Scrap Challengeblog meedoet.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen