Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 23 augustus 2013

Just for You

Hoi Allemaal

Zo de eerste werkweek zit er al weer op. Vandaag lekker genieten van het zonnetje. Het is nog mooi zomer weer. Vandaag een 'cadeauzakje' gemaakt. Het papier past er prima bij. Er kan eigenlijk van alles in. Leuk om weg te geven. Als hangertje hangt er een klein lepeltje aan, omdat ik er een 'cup a soup' in heb gestopt.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 
Bij deze doe ik mee met:

Groetjes Anita





5 opmerkingen:

  1. Een opkikker, dat kan natuurlijk ook, leuk!!! grappig papier heb je erbij gepakt. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!!!!
    Zelf heb ik nog geen idee om er iets mee te doen, inspiratieloos !!!!
    Misschien ..... Later nog. Eerst maar een de vakantie " opruimen " .
    Grts ! Neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om er een opkikker in te doen! Erg leuke kaart ook, dat papier is zo vrolijk! Fijn dat je meedoet met de LC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker heel erg leuk zeg. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk en vrolijk uit. Opkikkertje doet het altijd goed. Dank je wel voor het meedoen bij DCL en de LC!

    BeantwoordenVerwijderen