Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 28 februari 2014

Burlap

Hoi Allemaal

Een klein project waarbij ik gewerkt heb met Burlap. Een keer iets anders en was wel benieuwd wat wel en niet goed werkt op burlap en wat je er mee kan. 
Na wat inspiratie zoeken op internet ben ik aan de slag gegaan. 
Hieronder zie je verschillende foto's van de stappen  begin tot eind. 

 Burlap Blanco.

 Gewerkt met tissue paper en dylusions. De tag is bewerkt met golden embossingpaste en dyslusions. Met dat het nog nat was heb ik een stempel erin gedrukt. Geeft een mooi effect weer.

 Tja en dit vind ik het lastigst. Hoe ga ik nu verder? Materialen pakken, weghalen, even nadenken, proberen. Uiteindelijk kom ik er wel!



Met dit als eindresultaat!

Groetjes Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten