Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 1 februari 2014

Vervolg Believe


Hoi Allemaal

In mijn vorige blogpost heb ik het genoemd over "One little word". Ik heb een mini album gemaakt voor het hele jaar 2014 waarin ik elke keer mijn woord voor 2014: Believe in wil laten terug komen. 
Iedere maand wil ik daarbij stil staan, met de highlights van elke maand. 
De kop is er af, want de maand januari is voorbij. Voor deze maand kwam bij mij het woord "Courage", moed naar boven. Dat heb ik toegelicht met foto's, teksten  en belangrijke momenten van afgelopen maand. Leuk om te doen en om op terug te kijken.
Dit album heb ik gemaakt n.a.v. een tutorial van Heidi Swapp: magnetic mini album. Door middel van o.a. magneetjes  wordt het album bij elkaar gehouden. 
In dit album heb ik de pagina's gemaakt voor journaling, foto's, cards enz. 
Hier onder een aantal foto's van de binnenkant van het album.

Groetjes Anita











1 opmerking: